[Pardus-kullanicilari] RE: garip ama can sıkıcı sorun

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
15 Oca 2008 Sal 23:58:07 EET

Programlar>Tasma>Çevre Birimleri>Fare Hareketi kısmına baktınız mı?.. Burada daha önce bir oynama yaptınız mı? Yapmadıysanız bir şey diyemeyeceğim ama bir kurcalayın ama kurcaladığınız ayarları aklınızda tutunuz var olan durumdan daha kötü olduğunda geri almak için. Kolay gelsin.
________________________________
> Date: Tue, 15 Jan 2008 23:53:26 +0200
> From: sofamor at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: [Pardus-kullanicilari] garip ama can sıkıcı sorun
>
> Merhabalar;
> Bir kaç gündür yine taşınabilir dokunmatik ped farem bir tuhaf..
> Yine diyorum, çünkü; bir süre önce yine aynı sorun vardı ve kendiliğinden kaybolmuştu.
>
> Parmağımı pedin üzerinde bir yerde sabit oynatmadığım halde ekrandaki fare imleci fena halde titriyor ve bir yere sabitleyemiyorum.
> [...]

Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com