[Pardus-kullanicilari] inca UDS54

Yılmaz DARCAN darcany at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 23:38:56 EET

Ahmet bey haklıymışsınız sorun büyük küçük harf farkından çıktı.sonuç:
pardus WinXP_2K # ndiswrapper -l
netrtuw : driver installed
        device (0BDA:8187) present
sanırım yükledi fakat fakat hala kablosuz ağlarda uygun aygıt bulunamadı
mesajını alıyorum.

15.01.2008 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: