[Pardus-kullanicilari] Firefox e-okul sayfasý

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 14:25:43 EET

Selamlar,
Sağolsun MEB tam bir Windoz aşığı! Adında "MİLLİ" olup da bu kadar gayri
MÄ°LLÄ° bir kurum olabilir... Ä°nsanlara binbir name ile Pardus kuruyoruz.
Sonra dönüyor MEB için Crossover ya da ie4linux kuruyoruz. Doğal olarak
o da tam anlamı ile çalışamayabiliyor. Bazı raporlama gereçleri tam
olarak çalışmıyor mesela!!!

Sonra "PARDUS kötü! Windoz kuralım" diyorlar. Ne yapalım? Nerelere
gidelim? Şu saatten sonra yeni alınan makinaya windoz kurmak bize
yakışır mı? Nasıl izah ederiz ?!

Mucip:)

Ozgur GOKALP yazmış: