[Pardus-kullanicilari] Firefox e-okul sayfasý

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 13:48:53 EET

Bu sayfa ne yazık ki ne firefoxta ne operada açılmıyor. Meb egitekte çalışan
arkadaşlar e-okul sistemiyle gerçekten iyi iş çıkarmışlar ama maalesef
meb-microsoft arasındaki ilişki burada da kendini gösteriyor. Daha önce
ilsis sorunuyla ilgili olarak bilgi edinme linkini kullanarak bilgi
istemiştim. Bu sorunun giderilmesiyle ilgili çalışmalarının olduğunu, en
kısa zamanda giderileceğiyle ilgili bilgi postası gelmişti. Fakat aradan 2
seneye yakın zaman geçmesine rağmen sorun hala devam ediyor.

Çözüm için pardus altında ies4linux ile kurulan ie kullanmak gerekiyor. Tabi
başka çözüm varsa ben bilmiyorum. Bilen varsa beri gelsin...

14.01.2008 tarihinde Hadika VERDE <verdeh at gmail.com> yazmış: