[Pardus-kullanicilari] VirtualBox usbhost desteği

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
14 Oca 2008 Pzt 23:09:06 EET

14.01.2008 tarihinde besim durgun <bpardusd at gmail.com> yazmış:

> Ben kişisel sürümünü sorunsuz olarak çalıştırabiliyorum. USB yazıcımı,
> hatta MS Activesync programını  bile çalıştırıp cep bilgisayarımı
> kullanabiliyorum.
> Sorunun tam ne olduğunu anlayamadım. Bildiğim kadarıyla yardımcı olmak
> isterim. Wikideki açıklamayı az önce güncelledim. Bir bakıp tekrar dener
> misiniz?

Merhaba,

Ben de açık kaynak sürümünde konsolda alakasız bir hata aldım, Kişisel
(Kapalı Kaynak) sürümünde ise USB cihazlarımı gördü görmesine, konsolda da
güzelce cihazlarımı listeledi ancak kullanamadı. Wikideki açıklamaları
yapmıştım, ayarlar hala duruyor, ancak fayda etmedi.

Devices menüsündeki USB Devices altında bulunan tüm cihazlar pasif durumda
(gri - seçilemiyor). VBoxManage list usbhost komudunu verdiğimde ise bu
sefer tüm bağlı USB cihazları listeliyor, ama her cihazın durumu unavailable
(kullanılamaz) olarak belirtilmiş:

http://rafb.net/p/JPitCc20.html