[Pardus-kullanicilari] takas alanının bağlanması

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Oca 2008 Pzt 23:07:14 EET

2008/1/14, besim durgun <bpardusd at gmail.com>:

> Değerli arkadaşlar,

merhaba

Takas alanının PC başlatılınca etkin olması için ne yapmam gerekiyor?
> Gparted ile ilgili bölümü swapon komutu etkin kılıyorum. Ama yeniden
> başlattığımda tekrar bu komut ile etkin kılmam gerekiyor. /etc/fstab
> dosyasına baktım. Bir sıkıntı yok görünüyor.
> LABEL=PARDUS_SWAP    none             swap      defaults,sw          0 0

benim /etc/fstab dosyamda kök dizinimdeki kendi oluşturduğum 512mb
moyutundaki .swap dosyası için

Selim at asus ~ $ cat /etc/fstab | grep swap
/.swap               none             swap      defaults,sw          0 0
Selim at asus ~ $

kısımı var...

sizin swap ayrı bir bölüm mü, yoksa kök dizinde mi? fdisk -l komutu ne
diyor?