[Pardus-kullanicilari] RE: Firefox'un açmadığı sayfalar

B Ümit KOCAOĞLU bayramkocaoglu at hotmail.com
14 Oca 2008 Pzt 22:22:37 EET

araclar> secenekler>içerik  kısmında resimlerin engelleneceği ya da acılacagı siteler gibi secenekler var burayı bi kontrol et bence

Date: Mon, 14 Jan 2008 22:15:34 +0200From: sgonenccalici at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] Firefox'un açmadığı sayfalarmerhababen bugüne kadar hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım hatta biraz önce bir forum sitesine güvenlik kodu girerek üye oldum.Belki de sitede bir problem vardır linkini atarsanız yardımcı olmaya çalışırımiyi akşamlar
14.01.2008 tarihinde Hadika VERDE <verdeh at gmail.com> yazmış:
Sayın pardus Kullanıcıları Firefox ile resimli giriş kodu bulunan sayfaları açamıyorum . Verdiği ileti ise Yüksek sürümlü bir expolerer kulanın tavsiyesi oluyor. Bunu aşmanın bir olamalı. değil mi? Haber bekliyorum lütfen yardım ediniz...  _______________________________________________Pardus-kullanicilari e-posta listesiListeden çıkmak için http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın.Listeye iletmek istediğiniz soruları   Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin.Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com