[Pardus-kullanicilari] VirtualBox usbhost desteği

Ahmet BAGATIR biobagatir at gmail.com
14 Oca 2008 Pzt 17:29:31 EET

Monday 14 January 2008 11:51:18 tarihinde Ahmet Emre Aladağ şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
>
> VirtualBox'ta USB aygıtlarımı (tarayıcı ve webcam) win üzerinde (linux
> sürücüleri yok diye) çalıştırmak istiyorum. Bunun için wikide (VirtualBox
> Kurulumu ve Kullanımı -> USB Desteği) anlatılanları yaptım, ancak bir hata
> alıyorum. Almanca bazı sitelerde aynı durumla karşılaşanları gördüm ancak
> çok bir netice alamadım. Sorunu nasıl çözebilirim?
>
> emre at pardus Desktop $ VBoxManage list usbhost
> Result id=1, arg=[None]
> VirtualBox Command Line Management Interface Version 1.5.2_OSE
> (C) 2005-2007 innotek GmbH
> [...]

Ben virtualbox kurdum fakat usb desteğini özellikle açmadım.Buna rağmen
VBoxManage list usbhost komutunun çıktısı da sizdeki çıktının aynısı.
Sanırım, http://tr.pardus-wiki.org/VirtualBox_Kurulumu_ve_Kullan%C4%B1m%C4%B1
adresindeki usb desteği adımlarını tekrar kontrol etmek gerekiyor.