[Pardus-kullanicilari] Acer Aspire 5315

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
13 Oca 2008 Paz 16:08:15 EET

Selamlar,
Bu durumda;

Pardus kullanmak isteyenler.... ACER almayın!!!

ACER'i olanlar... Pardus kullanmayın!!!  Demek gerekiyor sanırım...
Kitlendik kaldık :)

xorg.conf dosyası screen bölümüne "1024x768" yazınca bu çözünürlük
yakalanabiliyor ancak "1280x700" yazsam bile elde edemiyorum! Yani ekran
kartını normal olarak kullanamıyorum. Ekran wide-screen olduğu için
yamuk bir görüntü oluşuyor ekranda...

Ağ kartlarının hiçbirini görmediği içinde net ile ilgili bir giriş de
yapamıyorum... Durum vahim!

Pardus-Acer sevdası başlamadan sonunu gördü :(

Mucip:)

Selim Tavşan yazmış: