[Pardus-kullanicilari] tasdix

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
13 Oca 2008 Paz 12:38:24 EET

Sunday 13 January 2008 12:19:17 tarihinde Ahmet BAGATIR şunları yazmıştı:
> Sunday 13 January 2008 11:05:23 tarihinde ertugrulerata şunları yazmıştı:

> Teşekkürler ertugrul bey.
> Verdiğiniz  linklerde KGpg ,GnuPG gibi araçlarla dosya şifreleme ve
> imzalama yöntemleri işleniyor.
> Sorumu şöyle bir örnek ile açayım: KGpg ile bir anahtar ürettim ve bu
> anahtar ile bir dosya ya da klasörü X tarihinde şifreledim.Dosyayı daha
> sonra internette yayınladım.
> Herhangi bir nedenle dosyanın bana ait olduğunu adli makamlara ispat etmem
> gerektiğinde , X tarihinde tarafımdan KPgp ile şifrelenmiş olması, delil
> [...]

işin hukuksal yanı ile bilgim yok. ancak tasdix ile nasıl mahkemeye dedil
kabul ettirilebilir ise bununla da imzalanması delil olarak kabul edilebilir
diye düşünüyorum.

hukuk bilgisi ve deliller ile ilgili bilgisi olan birinin bu konuda yorum
yapması çok faydalı olacaktır.