[Pardus-kullanicilari] kde 4

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 19:50:43 EET

Arkadaşım
Pardus dünyasını açıp KDE 4 ile ilgili Pardus a kurulum açıklamalarını
okuduktan sonra ve de oluşabilecek kararsızlık veya sistem hasarlarını göze
alıp denemek istiyorsanız halen kullanmakta olduğunuz Pardus a değil 5 Mb
lık bölüme kuracağınız Pardus üzerinde bu denemeyi yaparsanız oluşacak
hasarlardan en az zarar ile kurtulabilirsiniz.Her ne kadar kullanıma
açıldıysa da yeterli olgunluğa erişmesi için 4-5 ay daha geçmesi gerektiği
düşüncesindeyim.Kolay gelsin

12.01.2008 tarihinde Mete Bilgin <metebilgin48 at gmail.com> yazmış: