[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 09:33:40 EET

Arkadaşlar
Kurululum yaptığım bilgisayarlar içinde ilk defa enteresan bir durumla
karşılaştım.Vestel Primium model 256 remli beylik bir sistem.Gümüşlükte 12
yaşındaki bir talebe için babasının aldığı bilgisayar ile ADSL bağlantısını
gerçekleştirememişler.Gelen telefon ricası ile gittim vista yüklü
bilgisayara modemin driver CD sini yüklediğim halde çıkamayınca bahane edip
emrivaki yaparak vistanın yanına Pardus kurdum.Kurulum sorunsuz gerçekleşti
fakat açılışta bir süre Splash ekran devam etti masa üstüne geçerken ekran
siyah menülerin bulunduğu alt tarafın sol tarafında pardus  ve gerisi
boş.Kaptan çıktı ortaya tüm ayarları yaptım bitirdim.Pardus a tıklayınca
menü açılıyor menüden istediğiniz programı çalıştırabiliyorsunuz . Masaüstü
arkaplan mı kayıp.Pazartesi günü tekrar uğrayacağım yeni bir Pardus CD si
ile kurulumu tekrarlayacağım.Belki dosyalardan birini okuyamamış olabilir
düşüncesindeyim.İyi günler