[Pardus-kullanicilari] veritabanındaki bilgileri web forma girecek

Özkan ozatmaca at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 09:17:23 EET

iyi günler. pardusa daha doğrusu firefox a eklenti yapabiliyormuyuz.
ben eklenti hazrılamayı bilmiyorum ama eğer böyle bir özelliği var ise bir
bana yardımcı olabilirmi.
yapmak istediğim şey şu.
benim bir access veritabanım var (bilgisayarımda bulunuyor.) diyelim ki ismi
vtabani ve içinde bir numaralar isimli bir tablo var.
ayrıca bir de web sayfası tabi bu bana ait değil. yani kodlarını bile
bilmiyorum.
ben o adrese firefoxdan girdiğimde veritabanından aldığı rakamları buraya
aynen girecek.
otomatik olarak.
böyle birşey yapılabilirmi.
farz edelim ki formdaki alanlar (text kutuları)  tx1 tx2 tx3 diye gidiyor
tablodan her kişinin numarasını okuyup formdaki text kutularına girecek.
yardımcı olursanız sevinirim.
eğer bu iş pardusta olmazsa nasıl olur. bilgi verebilirmisiniz.