[Pardus-kullanicilari] kde4 den son haber

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 04:34:32 EET

Bende yarım saat ile bir saat arası kararlı çalıştı. Herkese tavsiye
ederim gibisinden pek çok mesaj yazdım haber gruplarında.
Sonra plasma başta olmak üzere 5 bileşen çöktü.
Bunların içinde Alt - F2 ile gelen komut çalıştırma programcığı da vardı.
~/.kde4 dizinini silince düzeldi.
Umarım sizde de benzer durumlar oluşmaz.

--
Nuri TANRIKUT