[Pardus-kullanicilari] Sorular: 1-Yazıcı yazdırmada Bekleme2-Uzak masa üstü bağlantısı 3-Yazıcı Payşalımı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Oca 2008 Cmt 01:06:08 EET

On Fri, 11 Jan 2008 14:59:40 +0200
"Sembol Printer" <servis at sembolkartus.com> wrote:

> Öncelikle selamlar,üç  tane sorum olacak..
> 1- Teknik servisimde birden fazla yazıcı kurulu ve sürekli bu
> yazıcılardan test çıktısı alıyorum. Yazıcıya Pardus'tan çıktı
> gönderidiğim zaman bazen 1 dakika bazende 1 dakikadan fazla beklemek
> durumunda kalıyorum. Sürekli çıktı alındığını hesap edersek bu
> bekleme süreleri zaman ve iş açısından kayıp. Bu süreyi Windowstaki
> gibi bir kaç saniyeye indirme gibi bir olanağımız varmı?

 Bu hiç normal değil, bir yerlerde terslik var. Yazıcı ve bağlı olduğu
donanım hakkında detaylı bilgi iletir misiniz ?

> 3-Yazıcı paylaşımını daha öncedende sormuştum ama cevap gelmemişti.
> Pardustaki yazıcıyı paylaşıma açmanın kolay bir yolu yokmu?

 Cups servisi ile ipp yazıcı olarak paylaştırabiliyorsunuz. Ayrıca smb
(samba) üzerinden paylaştırmak da mümkün, sanırım tasma içerisinden
ayarlanıyor, ama ezbere yerini hatırlamıyorum.