[Pardus-kullanicilari] sistem belleði serbest býrakýlamýyor!

besim durgun bpardusd at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 00:35:32 EET

Bilmiyorum bunu  başka kimse yaşıyor mu ama, durum şöyle:
2 gigabyte'lık belleği olan dizüstü bilgisayarımda aktif programları
kapatmama karşın sysinfo ile bellek bilgisine baktığımda 1gigabayte'lık
bölümün serbest olduğunu görüyorum. "top" komutuyla baktığımda sadece
belleğin %10'u gibi bir bölümünün bağlandığı görülüyor.Sanki kapatılan
programların kullanageldiği belleğin serbest bırakılmadığı kanaatine
varıyorum.
Bu kanaat doğru mu? Bu durumu yaşayan var mı? Bu bir sorun ise çözümüne
yardımcı olabilecek var mı?
Şimdiden teşekkürler.
Besim