[Pardus-kullanicilari] ZyAir G-220'de yeni problem

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
11 Oca 2008 Cum 22:33:12 EET

11.01.2008 tarihinde Ali GOKSEL <agoksel at etimaden.gov.tr> yazmış:

> Bu listeden linkini aldığım ZyAir G220 sürücülerini ndiswrapper ile
> tanıtmaya çalıştım. Bu işlem için
> http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Ndiswrapper
> linkindeki yönergeleri izledim. Ancak bilgisayarı yeniden başlatınca linux
> tam masaüstümü gösterecekken siyah bir ekranla karşılaşıyorum. Muhtemelen
> yönergedeki kdesu kwrite /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6 komutu
> sistemmi
> çökertiyor ve linux başlatılamıyor. Yaptığım işlemi düzeltmemin yolu var
> mı?
> Ben nerede yanlış yapıyorum?

siyah ekrana geldiğinizde ctrl+alt+F1 tuşlayın. gelen ekranda kullanıcı adı
olarak root, parola olarak da
root parolanızı girin. bu kısımda istediğiniz değişikliği yapabilirsiniz.
mesela nano editörünü kullanabilirsiniz.
nano -w /etc/modules.autoloaded.d/kernel-2.6 komutuyla dosyayı açıp
istediğiniz değişiklikleri yaptıktan sonra
ctrl+c tuşlayın. kaydedip etmeyeceğinizi sorunca "e" tuşuna ve ardından
enter tuşuna basın. reboot komutuyla sistemi
yeniden başlatabilirsiniz...

kolay gelsin...