[Pardus-kullanicilari] Sorular: 1-Yazıcı yazdırmada Bekleme2-Uzak masa üstü bağlantısı 3-Yazıcı Payşalımı

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
11 Oca 2008 Cum 15:56:19 EET

3. sorunuz için, öncelikle samba sunucunuzu
tasma'dan çalışır duruma getirin
sonra da "/etc/samba/smb.conf" dosyanızda alttaki
paragrafın size uyarlı bir
benzerinin olduğundan emin olun:

[printers]
comment = All printers
path = /var/spool/samba
printable = yes
create mask = 0777
printer name = LEXMARKZ35

11 Oca 2008 Cum tarihinde, Sembol Printer şunları
yazmıştı:
> Öncelikle selamlar,üç  tane sorum olacak..
> 1- Teknik servisimde birden fazla yazıcı kurulu ve
sürekli bu yazıcılardan
> test çıktısı alıyorum. Yazıcıya Pardus'tan
çıktı gönderidiğim zaman bazen 1
> dakika bazende 1 dakikadan fazla beklemek durumunda
kalıyorum. Sürekli
> çıktı alındığını hesap edersek bu bekleme
süreleri zaman ve iş açısından
> kayıp. Bu süreyi Windowstaki gibi bir kaç
saniyeye indirme gibi bir
> olanağımız varmı?
>
> 2- 2007.2 de krdc den uzak masa üstü bağlantısı
yapabiliyordum ama 2007.3
> te Yapamıyorum aceba atladığım bir noktamı var?
>
> 3-Yazıcı paylaşımını daha öncedende
sormuştum ama cevap gelmemişti.
> Pardustaki yazıcıyı paylaşıma açmanın kolay
bir yolu yokmu?

> Şimdiden teşekkürler.:

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da