[Pardus-kullanicilari] Tasma da yönetici modu işlemleri

Nihat Taskin nihataskin at gmail.com
11 Oca 2008 Cum 06:23:30 EET

Kararsız çalıştığını hissettiğim pardusumu yeniden kurdum (2 kez kurmama
rağmen sonuç aynı) tüm güncellemeleri yaptım tasmayı çalıştırıp yönetici
yetkisi gerektiren işlemleri yapmak için yönetici parolasını girdiğimde
tasma yönetici moduna geçemeyip öylece kalıyor bu durumdayken menüden başka
bir işlem seçtiğimde ise tasma kapanıyor konsoldan çalıştırdığımda aldığım
hata çıktısı aşağıda

evolutions at pardus ~ $ tasma
evolutions at pardus ~ $ X Error: BadMatch (invalid parameter attributes) 8
  Major opcode:  6
  Minor opcode:  0
  Resource id:  0x3a00310