[Pardus-kullanicilari] Heyola Aylık Dijital Grafik Tasarım Dergisi Birinci Sayı

mustafa sandiklinet at gmail.com
11 Oca 2008 Cum 02:20:08 EET

Böyle bir dergi gerekiyordu aslında. (Bu dergiyi hangi programla yaptınız
acaba?)
Bir zamanlar QarkExpress kullanmıştım. İnternette bununla ilgili çok az yazı
vardı. Şimdi durum nedir bilmiyorum ama, Scribus'u önerebilirim herkese.
PDF dergi deyince benim aklıma hemen Enixma gelir.(http://www.enixma.org)
Başarılar, kolay gelsin.

11.01.2008 tarihinde Sinan İŞLER <yok2504 at gmail.com> yazmış: