[Pardus-kullanicilari] Hp Yazıcı Çok İlginç Çıktı Sorunu

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
10 Oca 2008 Per 20:28:52 EET

Hp Deskjet 3745 yazıcımın siyah mürekkep kartuşu bitmişti. Siyah kartuş alıp taktım ve ne olduysa bundan sonra oldu. Çıktı almaya çalıştığımda ne yaparsam yapayım yeşilden farklı bir renkte çıktı vermiyor. Mesala sayfayı seçip siyah renk yapsam da sonuç değişmiyor. Çıktı hep yeşil. Renkli kartuşu çıkarıp denediğimdeyse sayfa bomboş geliyor. Yazıcım Windows'da ise sorunsuz olarak çıktı veriyor. Böyle bir soruna benzer bir sorun daha önce bu listede duyurldu diye biliyorum. O sorunda da çıktı devamlı süratle kırmızı olarak alınıyordu. Bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Çıktı almak için Windows açmak gerçekten can sıkıcı oluyor. Kolay gelsin iyi günler.

Not: Çıktı aldığım programlar Kword ve Openoofice.
Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com