[Pardus-kullanicilari] Notebook ses sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
10 Oca 2008 Per 03:00:27 EET

10.01.2008 tarihinde Oktay Cit <oktay at dirman.com> yazmış:

> Merhaba
> 10 kadar seçenek denedim. Ama sonuç alamadım. Bu arada ne kulaklıktan nede
> dahili hoparlörden ses yok Kmix in görünümü ekte
> Saygılar

Merhaba,
sisteminizde /usr/share/doc/alsa-driver-1.0.15-29/ALSA-Configuration.txtkısmında
bulunan belgede
bol miktarda bilgi var, orada snd-hda-intel kısmında yazanlar yol
gösterebilir.

ayrıca bazı donanımlar windowsta kullanıldıktan sonra sistemi tamamen
kapatıp, fişini çekmeden
Pardus'ta (linuxta) çalışmıyor. bazen tersi de oluyor, mesela benim ethernet
kartım linuxta çalıştıktan
sonra sistemi tamamen kapatıp fişi kesip boarddan akım gitmeden windowsta
çalışmıyor.
gerçi sizin ses kartı gözüküyor. bu şekilde olmayabilir.

umarım sorunu çözersiniz...

iyi geceler...