[Pardus-kullanicilari] İSMEK Özürlü Eğitim Kurs Merkezi

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
9 Oca 2008 Çar 17:26:08 EET

Merhaba,

Vatan Cd (İskenderpaşa'da) bulunan İSMEK Özürlü Eğitim Kurs Merkezi'ne
Pardus kurdum. Kurduğum Pardus'u  mesai saati yüzünden güncelleyemesem de,
en kısa zamanda güncellemeye gideceğim.

Bu arada; Kurs merkezinde görevli öğretmenler Pardus'u inceleyecek ve
kullanacaklar. Gittiğimde (bildiğim kadar) Pardus'u ve programları
anlatacak, sorunları halletmeye çalışacağım. Kurs öğretmenleri, yöneticiye
onay verirse, tüm bilgisayarlara Pardus yükleyecek ve eğitim alan özürlülere
Windows haricinde Pardus eğitimi de verilmesinin yolunu açacağım.

Siz, Pardus geliştiricilerinden;

Windows üzerinde çalışan (Jaws ve Geveze) gibi ekran okuyucu programlar ve
erişilebilirlik seçenekleri konusunda geliştirme ve bu çalışmam ilerleme
kaydettikten sonra, ücretsiz Pardus eğitimleri verme konusunda destek
vermenizi rica ediyorum...

Teşekkürler
Mustafa Sarı
--