[Pardus-kullanicilari] Engelliler için Pardus (Acil)

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
9 Oca 2008 Çar 14:47:20 EET

yapmıştım zaten de olmadı depo silindi eklenmiyor.

PiSi veritabanı yeniden inşa edilsin mi? (evet/hayır)e
Bir veritabanı işlemi yarıda kesildi. PiSi'yi normal veritabanı
düzeltme işlemi için yeniden çalıştırmalısınız. Boş disk
alanınızın bulunduğuna emin olun.
Sadece dosya bozulması ve veritabanı versiyon değişimi oluğu zaman
rebuild-db komutunu kullanmanız gerekir.
(-30978, 'DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery -- PANIC:
Ge\xc3\xa7ersiz arg\xc3\xbcman')
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

09.01.2008 tarihinde Seref YILDIRIM <seref_yildirim at hotmail.com> yazmış: