[Pardus-kullanicilari] Grub Sorunu (Acil)

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
8 Oca 2008 Sal 19:52:48 EET

Pardus cdsi ile başlattım ve c ye basıp setup (hd0) yazdım grubu kurdu ama
hata verdi sonra sd olarak denedim o da olmadı hd1 denedim olmadı. Yeniden
yükledim, yine olmadı. Aslında tam olarak hata; Pardus 2007.3 beta cdsinin,
kurulumu bitirdikten sonra "sistemi yeniden başlat" yazan arabirimi
çıkarmaması (4 kere kurdum) ve  Özürlüler Kurs Merkezi'ndeki
bilgisayarların çoğunun eski, bozuk (reset düğme(leri)si çalışmıyordu) ve
işletim sistemi çökmüş  durumda olmasından kaynaklanıyor. Açma kapama
düğmesiyle kapattığım bilgisayarı tekrar açınca Pardus yokmuş gibi Windows
açılıyor...

Mustafa Sarı

Yarın tekrar gidip, Windows ve Pardus  2007.2 (Sürüm)  cdleriyle
bilgisayarlara format atıp, yükleme ve güncelleme yapacağım. Umarım
2007.2(şimdiye kadar hiç hata vermedi) yüzümü kara çıkarmaz...

08.01.2008 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: