[Pardus-kullanicilari] internetten radyo dinleme sorunu

Ali E. İMREK armuting at gmail.com
8 Oca 2008 Sal 19:37:23 EET

Firefox'un "media connect" diye hatırladığım bir eklentisi vardı
bununla istediğiniz medya tiplerinin hangi harici medya çalıcı ile
çalınacağını seçebiliyordunuz, ona bir bakın.

Ben www.live365.com sitesindeki radyolara takılıyorum kaffeine ile
dinliyorum sorunsuz.

06.01.2008 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: