[Pardus-kullanicilari] Sorun..

menguceko mengucek at gmail.com
8 Oca 2008 Sal 17:02:29 EET

Tuesday 08 January 2008 Tarihinde Turgay yazmıştı:
> Windows kurulu bir pcm var..
> Pardusu indirdim Nero ile cdye yazdırdım..
> CD'yi Takıyorum sitede anlatılan 2nci aşamada takılıyor
> Dil seçimini yapıyorum sonra sistemi seçiyorum
> http://www.pardus.org.tr/ekran-goruntuleri/kurulum/pardus-02.jpg
> buraya geliyor ve öyle kalıyor
> Cd-Rom duruyor.Cdyi geri almak istiyorum donup kalıyor.
> Restart atıyorum pcye yine aynı yine aynı yine aynı...

Merhaba..
Keşke, başlığı "kurulum sorunu" yapsaydınız.. :)

-- Pardus'un hangi sürümünü kurmaya çalıştığınızı yazsaydınız..

-- iso'yu yazdırmadan "md5sum" ya da "sha1sum" değerlerini kontrol edip
etmediğinizi yazsaydınız..
  http://pardus.org.tr/belgeler/iso_nasil.html

-- Kurulum seçeneklerinden "standart" veya "minimum" kurulumu
deneyebilirsiniz..

Ve.. eğer sisteminizin özelliklerini yazarsanız, daha çok yardım/öneri
alırsınız..

Hoşça kalın..

--
menguceko