[Pardus-kullanicilari] Nvidia sürücüsü yükledin sistem açılmıyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
8 Oca 2008 Sal 16:54:56 EET

08.01.2008 tarihinde sevket yavuz <snakesevket at gmail.com> yazmış:

> arkadaşlar lütfen yardım nvidea sürüsülerini pisiden  yükledim
> "nvidia-tools-new" + "nvidia-glx-new" + "nvidia-kernel-new" +
> "nvidia-tools-new" bu paketler kuruldu ekran kartım "geforce4 ti 4200".
> sistemde "3B desteği yok" diyor ve açılışta logo gözükmüyordu ayrıca "aliens
> ve wearequake3" oyunlarını kurdum çalıştırmak istediğimde çalışmadılar 2
> boyutlu "freeciv" çalışıyor. bende "NASIL Nvidia Sürücüsü yüklenir"
> yazısındaki komutları girdim. bişeyleri 24 24 yap diyordu zaten 24 24 olduğu
> için bişey yapmaddan kapattım.bilgisayarı yeniden açmak isteyince
> [...]

merhaba,

ctrl+alt+F1 tuşladığınız durumda "login: " yazan bir kısım gelecek. o
kısımda kullanıcı adı
olarak root , parola olarak da root parolasını (yönetici parolası) girin.
ardından şu komutu yazın.

mv /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf.yedek

X11'deki x büyük X olacak ve ikinci /etc'den önce boşluk var buna dikkat.
ardından reboot komutuyla sistemi yeniden başlatın.
dosyanın adını değiştirmiş olduğumuzdan yenisi oluşturulacak ve masaüstünüz
açılacaktır...