[Pardus-kullanicilari] Nvidia sürücüsü yükledin sistem açılmıyor

sevket yavuz snakesevket at gmail.com
8 Oca 2008 Sal 16:42:59 EET

arkadaşlar lütfen yardım nvidea sürüsülerini pisiden  yükledim
"nvidia-tools-new" + "nvidia-glx-new" + "nvidia-kernel-new" +
"nvidia-tools-new" bu paketler kuruldu ekran kartım "geforce4 ti 4200".
sistemde "3B desteği yok" diyor ve açılışta logo gözükmüyordu ayrıca "aliens
ve wearequake3" oyunlarını kurdum çalıştırmak istediğimde çalışmadılar 2
boyutlu "freeciv" çalışıyor. bende "NASIL Nvidia Sürücüsü yüklenir"
yazısındaki komutları girdim. bişeyleri 24 24 yap diyordu zaten 24 24 olduğu
için bişey yapmaddan kapattım.bilgisayarı yeniden açmak isteyince pardus2007
mavi ekranından sonra monitöre sinyal yollanmıyor ekran kararıyor.
"ctrl+alt+F1" ardından "ctrl+alt+Delete" yapıp yeniden başlattım oladı
yeniden olmadı yeniden... ne yapabilirim. artık saçlarımı yolma aşamasına
ramak kaldı. yardımlarınızı bekliyorum