[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulumu sýrasýnda hata mesajý alýyorum !

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
7 Oca 2008 Pzt 23:15:29 EET

Merhaba Fujitsu Siemens Amilo Pi 1505 model laptopa 2007.3 kurulumu yaparken
dil seçiminden sonraki kısımda (Uncompressing Linux' lu kısım )
"pci : cannot allocate resource region 0 of device 0000:05:00:0" seklinde
bir hata alıyorum. Aynı hata 2007.2 kurulumda da oluyor.
Daha onceki cevaplarda "bios ayarlarında Advanced bölümünde AHCI
Configuration satırının karşılığı enabled ise Disabled yapıp deneyin"
denmişti. O ayar zaten o şekilde. Başka bir fikri olan var mı acaba?
Yardımcı olursanız sevinirim.İyi akşamlar.