[Pardus-kullanicilari] autoCAD

gönenç calıcı sgonenccalici at gmail.com
7 Oca 2008 Pzt 20:09:38 EET

Önerinize teşekkür ederim Evet denedim aslında ama tam verim alamadım Ali
bey. Anladığıma göre AutoCad internet explorer ve flash istiyor. İes4linux
deniyorum fakat ondada gtk1 uyarısı alıyorum. Konsole çıktısı şu şekilde

/home/gnenc/ies4linux-2.99.0/ui/pygtk/ies4linux-gtk.py:399: GtkWarning:
gtk_text_attributes_unref: assertion `values->refcount > 0' failed

Bu gtk1 i nereden bulabilceğimizi bilen varsa çok yardımcı olmuş olur
Teşekkürler

07.01.2008 tarihinde Ali Işıngör <isingor at gmail.com> yazmış: