[Pardus-kullanicilari] video kalitesi

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
7 Oca 2008 Pzt 13:51:34 EET

 06.01.2008 tarihinde Umut D. <linuxlist at gmail.com > yazmış: On Jan 6, 2008 12:19 PM, bilgili bülend < bilgili.beyto at gmail.com > wrote:
> linuxların video kalitesi findozdaki medya player lerdeki kadar neden net
> olmuyor. daha kaliteli video izleme için bir şey yapabilirmiyiz.

Umut Bey'e teşekkür ediyorum; benim de aklımda bu tarz bir soru sormak vardı. Ben de bugüne kadar video ayarlarıma hiç bakmadan (default ayarların düzgün olacağını düşünmüştüm) Pardus'un video gösteriminde her ne kadar tüm dosyaları gösterebilse de görüntü kalitesinin iyi olamadığını düşünüyordum. Bugün Umut Bey'in e-postasına istinaden ben de video ayarlarıma baktım (Kaffeine'de menüden Oynatıcı->Video->Video Ayarları yolunu takip ederek, MPlayer'da videonun gösterildiği ekranda sağ mouse tuşuna tıklayarak Sentezleyici'den Video sekmesine girerek). Video ayarlarımda (daha önce benim ayarları değiştirmediğimi tekrar vurguluyorum) parlaklığın çok açık olduğunu, renk ayarlarının çok kötü olduğunu farkettim. Şu anda gayet düzgün bir görüntü elde ediyorum.
Umut Bey'e ben de bunları bir kontrol etmesini öneriyorum.
İyi çalışmalar,
Bahtiyar

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com