[Pardus-kullanicilari] Donanımı yeniledim problem olabilecek var mı?

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
7 Oca 2008 Pzt 13:14:52 EET

Merhaba
Benim sadece pardus kurduğum sistemin aşağıdaki gibi. Hiç bir sorun
yaşamıyorum, webcam haricinde.

İşlemci  : AMD ATHLON 64 5600 X2 DUAL CORE S940 AM2 EOF
Anakart: Asus M2N NFORCE 430 S940 DDR2 PCI.
monitör: Asus PG191 2ms Parlak Ekran
RAM: Kingston2 GB 800MHZ DDR2
HDD: 1- Samsung 80GB 7200RPM 8MB SATA2
         2-Samsung 120GB 7200RPM 8MB SATA2

Kasa:Asus TA Serisi Kasa 580 WATT  (Power'ı sonradan değiştirdim.)

Web Kamera: Monitör üzerinde 1.3 MPixel kamera var ama çalışmıyor.
(kameranın linux driver desteği yok.) Ama a4 tech serisi kameralarda
sorun yaşanmıyor.

Klavye  : BENQ AM905 Kablosuz TR F Klavye
Mouse :Logitech Cordless Laser Mouse MX1000
Hoparlör : Monitör üzerinde güçlü bir ses sistemi var.