[Pardus-kullanicilari] dizüstü parlaklık ayarı destekleniyor: hayır

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
7 Oca 2008 Pzt 11:08:30 EET

Merhaba,

Bu yüklemelerden sonra yine sonuna kadar bekledim. kpowersave
ayarlarındaki şekilde pilin şarjı belli bir süreye düşünce ekranı
karartıyor. Ancak yine kapatma işleminde birden kapandı. Yani ekrana
normal kapanış prosedüründeki gibi kapanış mesajları gelmedi. Bu
durumda normal kapanış sürecinde kapanıp kapanmadığını tam olarak
nasıl anlayabilirim? Yani kapanış pil şarjının tamamen bitmesi
neticesinde  mi olmuş, yoksa kpowersave uygulaması makinayı normal
kapanış sürecine uygun olarak kapatmış da mesajları mı göstermiyor?
Teşekkürler.

07.01.2008 tarihinde ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com> yazmış:

--
yaşasın linux