[Pardus-kullanicilari] Dynagui sorunu ( Çözüm )

Cem ÜNAL admincemunal at gmail.com
6 Oca 2008 Paz 21:42:51 EET

Sunday 06 January 2008 21:34:11 tarihinde Oguz şunları yazmıştı:
> Merhaba,

> Pardus'la alakalı olarak tek kayıtlı olduğum sorun/çözüm paylaşım ortamı
> burası olduğundan paylaşmak istedim, eğer daha uygun yerler mevcutsa
> okuyanlar lütfen paylaşsınlar.

	Sizin gibi sadece burada sorun/çözüm paylaşım yapan insanlar çoktur. Ben de
onlardan biriyim artık. Bence bu şekilde paslaşmalar daha yararlı.

	Cem ÃœNAL
        MSN protokolü üzerinden hızlı mesajlaşma adresi: cemunal at msn.com
        Jabber destekli Google Talk protokolü üzerinden hızlı mesajlaşma
adresi:
admincemunal at gmail.com
        E-Posta adresi: admincemunal at gmail.com
        GPG anahtar bilgisi: BA0A2BB4