[Pardus-kullanicilari] Ynt:pardus yedekleme RE: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 24, Konu 41

i a zonguldak37 at hotmail.com
6 Oca 2008 Paz 21:11:27 EET

degerli sevket bey
bende sizin gibi yedekleme konusunda cok sıkıntı yasadım
uzun arastırma ve denemelerimden sonra sorunu bir sekilde cozdum
bende hep formet hep format atarak nerdeyse hdd bozucaktım
cozumu su sekilde buldum:

sadece pardus varsa olmuyor mutlaka xp yada vista farketmez ikisinden biri olması gerek pc nizde
cunku bu program windowsta calisiyor ne yazıkki
programin adı acronic v 10.0 veya son cıkanı sanırım v 11.0
ama ben 10 versiyonunu kullanıyorum cok memnunum
google ye yazın aratın cok cıkar

bu programı windowsa kurun
birde boot edilebilir kurtarma cd si olusturun iso olarak
daha sonra windowsta linux yuklu bolum bilinmeyen gorundugu icin

siz mutlaka boot edilebilir cd olusturun

hatta bunları yapamam derseniz programı indireceginiz yerlerde resimli tarifi var cok kolay yaparsınız

boot edilir cd yi pc nize cd roma takıp yeniden baslatın pc yi
ekrana acronic programi gelicek ilk bastaki full bolumunu secin
geri kalanıda zaten resimli tarifte hepsini ayrıntılı yazıyor ve gosteriyorlar
siz acronic resimli tarif diye aratın mutlaka cıkıyor
yalniz bu cok onemli
ben oncelikle pardusu yedekliyecegim hdd bolumunu ex3 formatında formatladım ilk once

onuda partition manager v8.0 turkce programıyla yaptım sizde aynısını yapın
ntsf formatında bolume atarsanız yedek hasarli oluyor
dedigim gibi oncelikle yedek yapılacak bolumu ex3 formatıyla bicimlendirin sonrada bu bolume

acronic v10.0 la cd den boot edip rahatlıkla pardusun yedegini alabilirsiniz

hemde yuzde 40 gibi sıkıstırma oranıyla

biraz uzun oldu ozur dilerim

insallah yardımcı olabilmisimdir

saygılarımla

Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com