[Pardus-kullanicilari] internetten radyo dinleme sorunu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
6 Oca 2008 Paz 14:30:04 EET

Merhabalar,
Servisimizdeki asistan odasında pardus yüklü makinede asistanlarım
internetten radyo dinleyemediklerini, ancak virtualbox altında win açıp i.e.
üzerinden dinleyebildiklerini söylediler.
Baktığımda; mesela, yayinonline radyo açtığınızda "mozilla bu sayfayı tam
gösterebilmesi için bazı eklentilere ihtiyaç duyuyor" uyarısı veriyor,
indire tıklandığında IE eklenti sayfasına yönleniyorsunuz.
Biraz araştırdım, kmplayer kaldırılmış olduğunu gördüm, paketini kurdum,
ancak sorun düzelmedi,
Kmplayer kaldırılırken bağımlılık (ters ya da düz) kaldırılmış olabilir mi,
ya da başka bir sorun mu söz konusu?
Elimde pardus yüklü diğer makinelerde hatayı tekrarlayamıyorum.
kolay gelsin.

--
Müzmin Pardus kullanıcısı
Cumhuriyet Ãœniversitesi