[Pardus-kullanicilari] Panel Kayboldu?

Bulent Dogan skypeturkey at yahoo.co.uk
5 Oca 2008 Cmt 19:10:35 EET

Ahmet Emre Aladağ wrote On 05-01-2008 18:03:
> konsolda shutdown -t now komudu işe yarayabilir.
>
> halt komutu da var ama pek tavsiye etmiyorum. Çünkü ayarları
> kaydetmeden kapatıyor bilgisayarı gördüğüm kadarıyla.
>
> 05.01.2008 tarihinde *enes yıldız* <mavikalemler at gmail.com
> <mailto:mavikalemler at gmail.com>> yazmış:
>
>     Sorun da bu zaten:'Oturumu kilitle,kullanici degistir'in altinda cikis
>     diye bir secenek yok..Ya da'bilgisayari kapat veya yeniden baslat'in
>     konsoldaki karsiliklari nedir?Hic olmazsa ordan deneyeyim

Acaba Tasma> Masaüstü Seçenekleri > Oturum Yöneticisinden öntanımlı
ayarları değiştirmiş olabilir misiniz? ben de kediciği kurcalarken
sizin gibi bir durumla karşılaşmıştım. benim öntanımlı ayarlar
http://imaj.at/29448 adresinde. belki işinize yarayabilir. ben de kicker
ı otomatik başlatıcıya ekleyerek
kullanıyorum.