[Pardus-kullanicilari] PC kuruyorum Hangi bilesenleri önerirsiniz

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
5 Oca 2008 Cmt 15:53:43 EET

Intel chipsetli ana kartlar oldukça sorunsuz, dahili ekran kartı olacaksa özellikle intel. Nvidia chipset nasıldır bilmiyorum, o da iyi olur muhtemel. Ama ekran kartı alacaksan kesinlikle Nvidia al, ATI den uzak dur (benim son iki ekran kartım ATI, tavsiyeleri dinlemedim şimdi pişmanım)

Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com

   1. Re: PC kuruyorum Hangi bilesenleri önerirsiniz
      ( TalgaNlı Çakrak BuşguT )

Message: 1
Date: Sat, 5 Jan 2008 00:28:36 +0200

Ben de Quad Core Q6600 işlemcili bilgisayar toplamak istiyorum.
 Anakart
sorunu yaşıyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir anakart  var mı?

Teşekkürler

Mustafa Sarı

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ