[Pardus-kullanicilari] ses sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Oca 2008 Cmt 08:23:51 EET

Arkadaşım
Konsole (Terminal) aç akabinde su komutunu gir enterle daha sonra yönetici
parolanı gir enterledikten sonra alsaconf komutunu gir enterle açılan ses
kartınızın yapılandırma penceresindekileri tamam evet tıklayarak devam et
Ses kartının tnıtımından sonra yine ses alamıyorsanız
Pardus->Programlar->Çoklu ortam->Kmix i çalıştır ekranınızın sağ alt
köşesinde hoparlör simgesi belirecek mausun sağ tuşu ile tıklayın
Karıştırıcı pencerelerini göster seçeneği ile ulaştığınız tabloda ses ile
ilgili bölümlerin ledlerinin yeşil olmasına göre ses seviyelerinizi
ayarlayın.Eğer yine de ses alamıyorsanız hoparlör simgesine sağ tıkla açılan
tabloda select Master Channel seçeneği ile açılan tablodaki Master PCM
v.sgibi kanal seçeneklerinden birini
deneyin.Kolay gelsin

04.01.2008 tarihinde Engin Oztekin <enginoztekin at gmail.com> yazmış: