[Pardus-kullanicilari] Flight Gear uçuş simulatorü

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at ttmail.com
4 Oca 2008 Cum 23:50:18 EET

çok enteresan bir durum. ben aynı paketi kurdum, hem paket yöneticisinde,
hem de pisi info simgear komutunun çıktısında 1.0.0 olarak gözüküyor.
sizdeki eski paket bir şekilde sistemden kalmamış olabilir.

Selim Bey, paket yöneticimde Pardus-2007 ve contrip depo vardı.Mesajınızdan
sonra test depoyu ekledim ve paketleri kurabildim.
Cengiz at pars ~ $ pisi info simgear
Yüklü paket:
Ad: simgear, versiyon 1.0.0, sürüm 2, inşa 2
Özet: Oyun kütüphanesi
Açıklama: Genellikle simulasyon oyunları tarafından kullanılan bir kütüphanesi
Bileşen: programming.libs
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:plib freealut
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 2741022
Ters bağımlılıklar: flightgear

Paket Test deposunda bulundu:
[...]

Cengiz at pars ~ $ pisi info flightgear
Yüklü paket:
Ad: flightgear, versiyon 1.0.0, sürüm 4, inşa 5
Özet: Açık kodlu uçak simulasyonu
Açıklama: Açıkkodlu çoklu platform destekli uçuş simulasyonu
Bileşen: applications.games
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:simgear plib glut flightgear-data-base
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 8426083
Ters bağımlılıklar:

[...]

Cengiz at pars ~ $ pisi info flightgear-data-base
Yüklü paket:
Ad: flightgear-data-base, versiyon 1.0.0, sürüm 3, inşa 3
Özet: Flightgear verileri
Açıklama: Flightgear simulatörünün temel veri dosyaları. Daha fazla harita
için 3 DVD boyutundaki tüm dünya haritası da dahil olmak üzere pek çok farklı
veri dosyalarını yazılımın sitesinden indirebilirsiniz
Bileşen: applications.games
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 374314121
[...]

Diğer bütün güncellemeleri de yaptım.Test deposu dahil.Bu sefer oldu diyerek
çalıştırdım.Hayal kırıklığı.