[Pardus-kullanicilari] Ynt: Skype 2.0 ( Görüntülü )

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
4 Oca 2008 Cum 22:39:10 EET

------------------------------

Date: Fri, 4 Jan 2008 11:41:51 +0200
From: "huseyin bilen" <bilenhuseyin at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Skype 2.0 ( Görüntülü )
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

Arkadaşım
Mesajınızı aldıktan sonra Hda 5 e kurduğum Skype 2.0 a ilaveten Hdb 1 de
ki
mevcut Pardus a da masaütüne indirdiğim gcc pisi libgcc pisi binutils
pisi
pklerinin kurulumundan sonra skype 2.0 beta pisi paketini kurdum kurulum
sırasında depodan bağımlılığınıda alarak kurulum
tamamlandı.İnternetseçenekleri arasında yer alan skype tıklayınca
açılan tabloda dil seçeneğini
Türkçe ile kabul edip ilerleyince sistem açılıp skype adresim ve parolamı
sıran tablo açıldı.Skype adresimi girince bağlandım sol alt köşede skype
imgesine tıklatınc açılan pencereden Option seçeneği ile kameramı test
ettim
yine sorunsuz çalıştı.İndirdiğiniz pk.lerde bir kopma varsa problem
yaşamış
olmanız gerekir kanaatindeyim.Sisteme zarar verir mi onu söylemem şu anda
mümkün değil.İki gündür kullandığım için henüz erken zannediyorum fakat
düşüncem eğer sisteme zarar verecek bir durum olsaydı kendini belli
ederdi.Kolay gelsin

04.01.2008 tarihinde Osman BAYBAGAN <obaybagan at gmail.com>
yazmış:

> Hüseyin bey, anlattığınız şekilde ilgili dosyaları indirdim,
skype'nin
> eski sürümünü kaldırdım ve  skype 2.0 betayı kurdum, ancak bende
> çalışmadı, skype açmak istediğimde açılır gibi yapıyor ve daha sonra
> kendiliğinden kapanıyor, Konsoleden açtığım zamanda işlem iptal
edildi
> mesajı alıyorum, acaba yapmam gereken başka bir şey var mı?
>
> 03.01.2008 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>
yazmış:

Pk.ni ve
gerekiyor.Bunlarıkurduktan
sonra skyp
2.0beta yı kur
tabi bunları yapmadan önce sisteminde kurulu eski sesli iletişim

YANIT: Hüseyin bey'in tarifi üzerine yukarıdaki bağlantılardan indirip ben
de kurdum. Gayet sağlıklı şekilde çalıştı ve sistemimde herhangi bir
soruna neden olmadı. Ancak belki de ben şanslıyım, çünkü geliştirici
arkadaşlardan biri test için kurulmuş sistemler dışındakilere tavsiye
etmiyor.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

Mynet Eksenim’e hemen üye ol,