[Pardus-kullanicilari] PC kuruyorum Hangi bilesenleri önerirsiniz

mahmut gündoğdu mahmut at linux.erciyes.edu.tr
4 Oca 2008 Cum 22:12:35 EET

amd cı olarak 2 önerim var ATİ ALMA Nvidia al
ASUS yerine EPOX al
amd anakartlarda epox gibisi yok.. ben msi aldım memnunum ama epox
ayrı bir güzel. (ben alırken cipseti eski bir epox vardı o yüzden msi
almıstım.. neyse)

dx10 8400 gs fln alabilirsin heralde 54$ mıydı ney hem dx10
nimetlerinide yaralanırsın..

 işlemci güzel ama eğer asırı render fln gibi işlemci yükü isteyen iş
yapmayacaksan işlemciye fazla para verme...
misal ben aldıgm zaman 3800+x2 100$ dı 4600+ 200$ dı arad hız olarak
%20 - 30 vardı

monitörde X serisi philips al biraz pahali ama değer.. nie dersen 0
piksel garantisi var. ve dvı-i cıkısı olan monitmr al ven wide screen
19" philips kullanıyorum X1900 GT ile son derece memnunum (philipsten
şaşma..) tek sorun bi ölü pikselim var.1.296.000 pikselden biri ölü
cıktı aslında ölü diil yarı canlı :) siyahta yeşil oluyor. neyse o
biraz rahatsız ediyor insanı X seris olmayanlarda yan yana 4 piksel
ölmedikçe değiştirmiyorlar..

04.01.2008 tarihinde Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmış: