[Pardus-kullanicilari] market otomasyonu

Serdar KARAÇAY csharp221 at gmail.com
4 Oca 2008 Cum 21:08:18 EET

 Merhaba Penguen'ler
Herkese kolaylıklar gelsin,bizim mahallenin marketine BSA elemanları basmış
korsan yazılım kullanmaktan hakkında dava açılmış bugun tebligat
gelmiş.Üzüldüm.
Çözüm olarak pardus kurmayı düşünüyorum tabii kullandıgı market otomasyonu
nu kullanmak zorundaymış.Genellikle veresiyeler için bana dediki bu beladan
beni kurtar hesabını yarılarım dedi.

Pardusa kurabilecegim market otamasyonu dili ingilizce olabilir.Kaynakkoddan
kurabilirim.Sizede pisi paketini yapabilirim.

Serdar KARAÇAY
tuarge.blogspot.com