[Pardus-kullanicilari] Flight Gear uçuş simulatorü

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
4 Oca 2008 Cum 15:01:52 EET

On Fri, 4 Jan 2008 13:44:43 +0200
Ali Cengiz Kurt <alicengizkurt at ttmail.com> wrote:

> Sorun bu yazıtiplerinden kaynaklanıyor olabilir ama ben hatayı
> tekrarlayamıyorum.
> Flightgear ı devel deposunda yeni sürümüne güncelledim, yakında test
> deposuna oradan da kararlı depoya girer. Onunla da bir denemenizi
> tavsiye ederim. Sistemi SDL kullanacak şekilde değiştirdim, sizin de
> sorununuzu çözebilir.

 Lütfen önceki mesajlara yanıtlayarak cevaplarınızı yazın. Yeni bir
ileti olarak yolladığınızda konuyu takip etmek çok daha zor oluyor.

> Onur Bey.Devel depodan Flight gear'i konsoldan kurmaya çalıştım.
> Simgear 1.0.0 bağımlılığı sağlanamadığı için kurmadı. Simgear 1.0.0
> kurmaya kalktığımda ki bağımlılıkları zaten kurulu kuruluyor ancak
> version numarası değişmiyor ve 0.10.8 olarak kalıyor. Flight Gear
> 1.0.0 olarak pisi paketi yaratıldı. Kurmaya kalktığımda simgear
> yüzünden kurulamıyor. Son durum bu.simgear version numarasını
> değiştirebilsek flightgear i deneyeceğim.

 Kendiniz derlemek yerine test deposundaki [1] hazır paketleri indirip
kurmanızı tavsiye ederim. Bütün depoyu eklemeden, sadece

 simgear
 flightgear
 flightgear-data-base

 paketlerinin 1.0.0 sürümlerini indirip kurmanız yeterli.

[1] http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/