[Pardus-kullanicilari] msn

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
4 Oca 2008 Cum 10:42:50 EET

adil murat wrote On 04-01-2008 10:31:
> selam herkese.
> Ben pardüsü kurdum ama msn kuramadım bu konuda yeniyim.msn kurulumu ve
> hangi msn yi kuracagımı bildirirseniz sevinirim.
> ayrıca pardüs için virüs programı varmı?Yoksa  virüssssssslere karşı
> bilgisayarımızı pardüs nasıl koruyor? Virüs programınıda kurulmunu
> gerekli açıklamaları yaparsanız sevinirim.
> iyi günler

Öncelikle pardüs değil Pardus.

MSN standart kurulumda yüklü gelen kopete adlı program ile
kullanabilirsiniz. Alternatif olarak pidgin ve amsn adlı programlar da
var. Onları da depodan kolayca kurabilirisiniz.

Pardus veya herhangi bir Linux kullanıyorsanız antivirüs programına
ihtiyacınız olmaz. Linux'a bulaşabilen etkili bir virüs yok bildiğim
kadarıyla.