[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 lynx statik ip sorunu

Kaan Çetinkaya kaancetinkaya1989 at gmail.com
4 Oca 2008 Cum 03:08:07 EET

04.01.2008 tarihinde Burak Arslan <burak.arslan at arskom.com.tr> yazmış:

>  subnet maski 255.255.248.0 yaparsaniz daha iyi olur bu arada. 255.255.0.0da calisir ama icerideki bazi ip'lere erisemeyebilirsiniz.

255.255.248.0 yapınca sonunda bağlanmayı başardım :)

Çok teşekkürler uğraştığınız için Burak hocam ve diğer arkadaşlar.
255.255.0.0 gibi bir sürü farklı ağ maskesi denedim burdan sizin
söylediğiniz ve farklı forumlarda bana söylenen. Sonunda
255.255.248.0yaptığımda oldu en sonunda windows altında da pardus
altında da bağlanmayı
başardım. Dediğiniz gibi ilk kullandığım adresler standartlara uymamasına
rağmen internete girebiliyordum ve yurt yönetimi tarafından bana söylenen
adresler de onlardı.

Herneyse şu an pardus altında yazmaktayım bunları hepinize bir kez daha
teşekkür ediyorum..