[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 lynx statik ip sorunu

Burak Arslan burak.arslan at arskom.com.tr
4 Oca 2008 Cum 01:20:29 EET

hahah fantastikmis :) odtu'nun it'sini buradan tebrik ediyorum, kulliyen
standart disi bir networku ayakta tutmak zor bi is olmali :) gerci burda
sucun buyugu kucugu yine windows'ta ya, neyse.

siz once windowsta 255.255.0.0 subnet maskiyla deneyin, muhtemel
calisacaktir. o zaman linuxte de calismasi gerekir. yine calismazsa
bilgi islem dairenize basvurun, cunku bu sorun uzaktan cozulur bir
durumda degil artik.