[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 lynx statik ip sorunu

Kaan Çetinkaya kaancetinkaya1989 at gmail.com
4 Oca 2008 Cum 00:23:02 EET

04.01.2008 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış:

> Bir kez başıma gelmişti diye hatırlıyorum..
> o isim servis ayarlarındaki varsayılanları silip dener misin?
> sadece 192.122.199.20 ve .....90 olan kalsın

Onu da denedim ünal kardeş. Dediğim gibi denemediğim şey kalmadı. Sıralama
olarak tüm kombinasyonlarını bile denedim hepsinin sonuç yine aynı. Hatta
başka bir forumda 4.2.2.1 ..... 4.2.2.5 gibi 5 tane değeri girmemi söledi
birisi isim servisi olarak onlar da olmadı :S

Ethernet kartımda problem var diyeceğim iki hafta önce adsl hattından evde
otomatik ip al seçeneği ile bağlanmıştım ve en son güncelleştirmeleri de
indirip kurmuştum.