[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 lynx statik ip sorunu

Kaan Çetinkaya kaancetinkaya1989 at gmail.com
4 Oca 2008 Cum 00:12:57 EET

> Nasıl uyuşmuyor - ikisinde de 255.255.255.0 yazıyor ? ifconfig
> çıktısında "Bcast" ile gösterilen değer ağ yayın değeri ve girdiğiniz
> bilgilere göre doğru.
>
> Ağ temelleri ile ilgili detaylı bir kaynak :
>
> http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari/ab-2002/network-temelleri-ab2002.ppt

Dediğim gibi mesajları toplu halde alıyordum önceden ve nasıl cevap
göndereceğimi bilmediğimden her seferinde ayrı başlık halinde gitmiş. Bunun
için önce özürdilerim. Şimdi mesajları tek tek alıyorum ve gmail
kullanıyorum tavsiyenizle umarım bu gönderdiklerimde ayrı başlık halinde
gitmiyordur.

Herneyse uyuşmuyor derken ağ geçidi ni kastetmiştim ben "Bcast
144.122.135.255"  olarak yazıyor ifconfig çıktısında. Sanırım bu benim ağ
seçeneklerinde girdiğim ağ geçidi olması gerekmiyormu ? Ağ geçidi değerini
ağ seçeneklerinde ben 144.122.128.1 olarak giriyorum ben. dediğim gibi
acemiyim ve network konusuna çok yabancıyım. Benimki sadece bir tahmindi.
Başka nerde problem olabilir ki ?